søndag 1. januar 2017

Midtveisinspirasjon #152, Lag det du er best på.


God morgen alle sammen. Vi har en utfordring gående hos oss i Nordsalten Hobbyklybb, Her er flere inspirasjonsbidrag fra oss i DT-teamet.

Temaet er

LAG DET DU ER BEST PÅ!

Gi oss gjerne en forklaring hvorfor :)

Vi gleder oss til å få se hvordan dere løser oppgava! Det er så spennende å besøke bloggene deres.

Denne gangen er vi sponset av



som gir vinneren denne flotte premien:



Her har vi i Team 1 laget det vi liker best! Håper det er til inspirasjon for dere.




Jeg liker veldig godt å lage personlige kort, både på bestilling, og å gi bort selv. Babykort er kanskje min spesialitet som jeg trives med å lage.

Jeg har laget en Art Journal-side. Her liker jeg å teste ut nye teknikker og produkter. Har kjøpt noen morsomme stempler fra Paperartsy som jeg har kombinert med å lage bakgrunn med tissue wrap og akrylmaling.

Jeg liker best å lage kort. Gjerne shabby chic kort. Jeg er også veldig glad i rosa :-) Her har jeg laget et kort med tilhørende sjokoladeboks.

Bursdagskort er noe jeg liker å lage. Da gjerne i litt vintage/shabby chic stil. Og så helst da i rosa eller blått som er mine favorittfarger. :) Jeg liker også mye blomster og blonder.

Jeg har dekorert en mokkabønneeske. Jeg liker å gi små gaver til venner, slekt og kollegaer, og da blir det å dekorere/lage esker av forskjellige slag, en fin liten ting. Jeg har selv laget en turorial på hvordan dekorere denne typen eske. Dere finner den i bloggen min.

Jeg liker vintage stilen best. :) Slitte kanter og duse farger. På det kortet ville jeg ikke bruke så mye pynt for å få de nydelige Pion design arkene frem.

Vi gleder oss til å se hva dere lager Gå inn på hovedinnlegget il denne utfordringen her:
Utfordringen går til 14.1. 2017,  kl 23.55

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar